Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the shortcodes-ultimate domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/imageee/kleirrr.be/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpforms-lite domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/imageee/kleirrr.be/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Functie _load_textdomain_just_in_time werd verkeerd aangeroepen. Vertaling laden voor het neve domein werd te vroeg geactiveerd. Dit is meestal een aanwijzing dat er wat code in de plugin of het thema te vroeg tegenkomt. Vertalingen moeten worden geladen bij de init actie of later. Lees Foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 6.7.0.) in /home/imageee/kleirrr.be/wp-includes/functions.php on line 6114
Over kleirrr.be – kleirrr.be
Ga naar de inhoud

Over kleirrr.be

Hoe het begon

Na meer dan 10 jaar in de corporate wereld meegedraaid te hebben, van Office Manager tot Executive Assistant, als assistent van hooggeplaatsten of ter ondersteuning van een heel kantoor, volgde de covid 19-crisis waarin ik me ben beginnen afvragen of mijn job en het systeem waarin ik meedraaide, me wel genoeg voldoening gaven als mens.

Ik hoorde in die periode in m’n nabije omgeving ook enkele verhalen over zaakvoerders die met de handen in het haar zaten omdat hun (enige) werkne(e)m(st)er(s) ziek werden, langdurig afwezig waren of besloten hun carrière een andere wending te geven.

Plots wist ik het! Ik wil zaakvoerders en teams ontlasten door de zaken over te nemen die zij net ‘irritant’ vinden. Zij houden zich vaak liever bezig met het echte klantenwerk, hun core business, hetgene waar ze goed in zijn. En laat administratie en organiseren / regelen / plannen, nu net dingen zijn waar ík goed in ben, en wat ik ook supergraag doe! Ze noemen me niet voor niets “the fixer”.

Wie ben ik?

Ik ben Nathalie (° 1985), een geboren en getogen Antwerpse die zich laat omschrijven met woorden als “direct”, “werklustig”, “verantwoordelijk”, “loyaal”, “proactief”, “goedlachs” en “enthousiast”.

Klinkt het niet, dan botst het. Ik communiceer open, ook over de zaken die niet lekker lopen. Ik geloof dat dit de basis vormt voor vertrouwen, en vraag hetzelfde terug.

Wil je even snuffelen in m’n privé, of benieuwd naar mijn carrière of referenties? Klik dan hieronder om doorverwezen te worden naar mijn social media pages.

Snel en efficiënt

Dit dankzij 10+ jaar ervaring in administratie, van Office Management tot Executive Management Assistant, voornamelijk in de dynamische ‘high performing’ consultingwereld.

Toegewijd

Van nature een “fixer”: ik wil samen met jou het probleem oplossen en geef niet op.
Open, directe communicatie en een groot verantwoordelijkheidsgevoel maken dat je in goede handen bent.

Bekwaam

Bachelor Office Management
Business Studies (Erasmus in Ierland)
Lean Six Sigma Green Belt
10+ jaar ervaring als Office Manager en Executive Management Assistant